fredag, januari 14, 2011

Award

Börjar fredagen med att svara på denna Award som jag fått av fina Sara!








Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
"And here's your ticket."

Vad var det senaste du såg på tv?
Lite av handbollsmatchen Sverige-Chile igårkväll.
VM i Sverige just nu, om ni missat det!

Borsett från datorn, vad hör du just nu?
Bruno Mars-Just the way you are och Astrid som snuttar på nappen

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Igårkväll när jag och min lilla familj var ute på promenad

Vad har du på dig?
Min grå velourkostym från HM, lovar dock att jag ska byta om efter att jag städat och tagit en dusch ;)

Vilken var den senaste filmen du såg?
Pretty Woman

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Nä, tror inte det. Kanske när jag blir pensionär,
men nu skulle det vara härligt att ha en semesterlägenhet.

Denna award vill jag ge vidare till dessa bloggerskor:

Jonna
Frugan Flink
Erika J
Anna/Jakiya
Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar