fredag, januari 14, 2011

Vackra vinterdag

Såhär vackert väder hade vi på vår promenad idag. Den blev ganska lång, med ett snabbt stopp på Ica för att handla frimärken/vadderat kuvert så jag kunde posta de icket så fashionabla vinsterna som vinnarna i gissningstävlingen gjort sig väl förtjänta av. Era stackare, så ni fått vänta på att jag skulle få tummen ur, men nu är det gjort.

Darlingen och Astrid har farit iväg för att proviantera inför fredagskvällen, och kvar hemma blev jag. Middagen är färdig och väntar på att bli uppäten, ska bara invänta han som ska äta på den andra tallriken först. Tills dess ska jag sitta i soffan, läsa Mama, lyssna på Asha Ali, dricka en thékopp och äta några chokladtryfflar. Inte tråkigt om jag får säga det själv!



1 kommentar:

  1. Åh vad mysigt! och chokladtryffel...mmm. Jag törs inte riktigt äta choklad i den utsträckning jag skulle önska nu när jag ammar. Smakar en bit nu och då men känner egentligen för att vräka i mig. :P

    SvaraRadera