tisdag, januari 18, 2011

Tummen upp för Panduro

Vi fick ett set för att gjuta hand- och fotavtryck från Panduro i julklapp av faster Johanna, och tänkte göra första avgjutningen på Astrids 1-månadsdag. Öppnade kartongen för att läsa instruktionerna, men det fanns inga! Flera viktiga saker saknades, så den gick inte att använda. Skickade ett mail till Panduro där jag förklarade vad som saknades och att vi inte har möjlighet att komma till en Panduro-butik, och undrade om det gick att lösa ändå.

Fick ett jättetrevligt och snabbt svar, i vilket det stod att de bara behövde min adress så skulle de skicka det som saknades. Mailen skickades i fredags-igår hade jag resterande innehåll i brevlådan. Härligt Panduro! Vilken service!

Det enda negativa (som egentligen inte är så negativt) är väl att jag blev så otroligt sugen på att beställa hem massor av pyssel när jag kollade in på hemsidan. T.ex dessa bokstäver, Playmais och massor av papper, band och annat till scrapbooking. Borde nog hitta mig en enkel hobby att pyssla med, man får inte så mycket utlopp för sin kreativitet av att byta bajsblöjor. Vänta bara tills Lillan blivit större, då ska det byggas pärlplattor tills fingrarna blöder!

Men ikväll ska här gjutas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar