fredag, januari 21, 2011

Usch och fy!

Darlingen lagade middag påväg hem från stan, Maxmål för min del. Eller snarare ett halvt maxmål, jag ratade hamburgaren eftersom DEN VAR RÅ! Fy fan vad äckligt, ni kan tro att matlusten sa bye bye och försvann. Darlingen gick till kassan och påtalade problemet, varpå abret bakom disken tittade frågande på honom och sa att hon skulle steka en ny. Sedan frågade hon om jag också ville ha en ny, jag tackade vänligt men bestämt nej. Efter en stund fick Darlingen en ny burgare i handen, men då hade det börjat vända sig även i hans mage och den åkte i sopan.

Fan. Jag som älskar Max! Nästa gång åker vi inte till restaurangen på Storheden..

1 kommentar:

  1. Vad äckligt!!! Fy sjutton.

    Vad roligt att ni kommer till stan! Jag ses gärna för en fika eller en promenad på stan sådär. :)

    SvaraRadera