onsdag, augusti 04, 2010

Bortskämd glasögonorm

Tänk vilket flyt jag haft de senaste dagarna, i söndags fick jag en hel kvälls surr med Lisa, i måndags en hel kvälls mys med Darling och igår fick jag en hel dag med Frun och en kväll med svärfamiljen. Nog är jag bortskämd med gott sällskap alltid. Ännu mer bortskämd blir jag till helgen, för Sandra kommer "hem"! Halleluja, hurra och yippie-kai-yey!

Gårdagen i Kåbban fylldes med promenad, surr, lunch, surr, glassätning, surr, katalogbläddrande, surr, fika och..ja, surr. Fram för fler såna sköna dagar! Det är ju inte så långt till Umeå, men det känns som tio tusen miljoners mil när man inte får sina scheman att klaffa. Snart ska vi lyckas! Längtar efter en höstmys och pysselhelg, och jag ska ge mig fan på att planerna blir verklighet. Tack för igår Frun+familjen! <3

Idag är jag glasögonorm och hostig. Så går det när man inte plockar ut linserna vid första nysningen, då får man ett geggigt öga och vackert finna sig i att se ut som en mullvad några dagar. Ett plus finns det dock, det är mycket mysigare att buffa upp med kuddar i sängen och ligga kvar med en bok på morgonen när man är glasögonorm. Fråga mig inte hur det kan komma sig, men det är sant.

1 kommentar:

  1. Sandra16:48

    Och halleluja-känslan är minst lika starkt besvarad :). Tvättar för fullt nu så jag kan packa klart väskan sen är det bara att börja räkna ned. Lite drygt är det bara att de har ändrat sträckan hudiksvall-sundsvall som man normalt sett får färdas med x2000 och tar 55 minuter numera tar 1,5 timme då de har ändrat så man har förbindelse med buss istället(säkert så många förseningar under året med x2000). Resan var tillräckligt lång innan, 35 min extra är rena döden åt rumpan ;). Men vad ör det när jag får träffa underbara ni!! Hoppas 23:an vill hälsa med en spark i näven :). Kramar

    SvaraRadera