fredag, augusti 06, 2010

Snön lyser inte vit på taken, men i magen är 23:an vaken

Imorse var det bara jag och en igelkott som vistades på gångstigarna som utgör min vanliga promenadrunda. Inte så tokigt sällskap om jag säger så, då de fina kottarna är bristvara här i Sävast. Väl hemma så hittade jag ett solvarmt smultron och två rätt jordiga jordgubbar att stoppa i munnen, bra start på dagen.

Nu ska golven städas och diskmaskinen startas, ikväll ska mina två nya fina thékoppar användas. Inte varje dag man får så fint thédrickarsällskap som Sandra, då åker finkoppparna fram!

Bäst att sätta lite fart så jag hinner med det som ska göras innan plikten kallar och jag ska bege mig till bussen.

3 kommentarer:

  1. Anonym16:55

    TAck:) Ja det känns fantastiskt att vara gravid igen, det är ju så magiskt:)/Marie

    SvaraRadera
  2. Sandra17:48

    Längtar, längtar, längtar! Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fin så ses vi snart :)

    SvaraRadera
  3. Marie: Det blir himla kul att följas åt bloggvägen! :)

    Sandra: Du blev så fin så! :)

    SvaraRadera