måndag, augusti 16, 2010

VIKTIGT MEDDELANDE TILL ANTON HURTIG


Passa dig, snart är jag ikapp!

3 kommentarer:

  1. Sandra18:40

    Hahaha, jag skickade snabbt vidare hälsningen tyvärr utan bild då jag lämnat in min mobil på lagning och min gamla mobil har kass kamera. Men han är nu varnad ;). Och snart går du på 1 veckas semester, ljuvligt. Hoppas ni får en härlig vistelse. Kraaam

    SvaraRadera
  2. Maria20:18

    Hej! Ramlade in på din blogg av en slump och fortsätter att kika in då och då. Själv är jag mamma till en tvåårig alldeles underbar pojke. Undrar bara angående vågen, vad vägde du innan du blev gravid? Har du gått upp något över huvud taget?

    Ha det bra och lycka till!

    SvaraRadera
  3. Sandra: Du är the messenger ;)

    Maria: Jag vägde 48 kilo vid inskrivningen, så jag har först nu ökat i vikt efter att ha mått dåligt i början av graviditeten. Har en ämnesomsättning som inte är av denna värld, så över 50kilo har jag aldrig vägt tidigare, en stor dag både för mig och magen :D Kul att du fortsätter att kika in! :)

    SvaraRadera