onsdag, augusti 25, 2010

Ett något trött godmorgon

Tröttman var ett faktum när klockan ringde 06:00 imorse. Jag börjar inte jobba förrän klockan 13, men ska till BM för att besikta magen 08:30 så det var bara att vackert kliva upp efter en snoozning eller två. När Darling satt på sängkanten och drog på sig sina strumpor med ett öga öppet så mumlade jag fram min längtan efter kvällen och att få gå och lägga mig igen. Han höll med så antagligen blir det tidigt i säng ikväll.

Men innan dess är det annat som ska hinnas med! Besök hos BM som sagt 08:30, sen ta bussen hem igen. Betala räkningar, gå på prommis och sedan bege mig till jobbet där jag ska vistas 13-19.10. Efter det skulle jag tro att middag är prio ett och sedan storhandling, kylen ekar tom efter en veckas frånvaro på hemmaplan.

Och sen, sen ska jag krypa ner under täcket och sova många sköna timmar. Längtar.nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar