tisdag, augusti 24, 2010

Två bilder

Här får ni en solig semesterbild som svågern tagit, den enda som blev kvar på Darlings dator tydligen efter att svågern åkt hem med minneskort och kameror. Vet att våra ben ser lustigt avhuggna ut, men det får ni vackert lov att leva med vilket jag är säker på att ni gör. Kortet är taget uppe i borgen som delar Alanya mitt itu, mellan Östra stranden och Kleopatrastranden.













Vi shoppade inte så mycket, men för mig blev det tre handmålade keramikskålar från bazaaren samt fuktkräm och foundation från Clinique som jag köpte i taxfreen. Det vakande ögat köpte vi till 23:an, vet inte om vi ska hänga det på vagnen eller spjälsängen. Darling klippte till på ett par skor, enligt försäljaren i äkta skinn, med Lacoste-krokodilen på.


1 kommentar:

  1. Kan då lugnt säga att jag har saknat dig och dina positiva uppdateringar! Välkommen hem!

    SvaraRadera