torsdag, augusti 26, 2010

Torsdagsstäd och ananaspaj

Den där tidiga kuddkramningen jag önskade mig igår kunde jag glömma. Efter jobb, storhandling, uppackning, middag och lite telefonsurr med Sandra så visade klockan ändå 22:00. Då var vi båda två (eller faktiskt alla tre) så uppe i varv att det inte gick att somna på en gång utan blev en stunds surrande istället. Det är då man har de mest meningsfulla diskussioner, precis innan ögonlocken faller igen och man hamnar i dvala. Eller så inte! Mysigt är det iallafall.

Idag blir det jobb och efter det besök av lillebror och Rebecka. Har en anananpaj i ugnen som jag ska längta efter hela dagen, lägger upp recept innan jobbet om jag hinner. Det är ju nämligen torsdag idag-och vad betyder det? Dax för torsdagsstädning! Amen to that!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar