tisdag, december 20, 2011

Bara så ni vet

Snyggt att jag matchat naglarna med jobbkoppen!


Behöver nya skor som är snygga OCH sköna, har bara ett par som är jobbdugliga just nu. Tomten?


Jobbar 09-19.10 idag, kommer nog vara gode så vimsig i huvudet innan jag går hem. Säger redan tokiga saker i kassan, tur att kunderna bara skrattar åt mig när jag frågar om de har några presentkartonger i plånboken eller vill ha ett medlemskort att slå in klapparna i.


Första riktiga julrushen känns det som idag, nu kan det få hålla i sig resten av veckan. Det är så kul och tiden går så sjukt fort.


HEJDÅ!


Published with Blogger-droid v2.0.2

1 kommentar:

  1. Jag tänkte lördag, jag kommer nog lagom till Kalle tänkte ja. ;)

    Det verkar för övrigt inte så ovanligt med ickekissande på nätterna. Så då lägger jag in mig på "lyckligt-lottad-listan" bara. :)

    Sillsalladen glömmer jag självklart inte, men det är inte favoriten, även om det är mumsigt!

    Kram

    SvaraRadera