torsdag, december 15, 2011

Julmat och klappar

Vi åt inte bara en massa god julmat på Norrigården igårkväll, vi bytte även julklappar med varandra och fick årets klappar från jobbet. I bytet fick jag en bok med instruktioner och tips för att göra chokladpraliner samt silikonformar till att gjuta pralinskal, och från jobbet fick vi..ja, ni Kappisar som inte fått era klappar än kan låta bli att läsa nu, en chokladask och presentkort.

Finfina klappar, jag har visst varit snäll under 2011!


Här går den att beställa, och därifrån har jag även lånat bilden.

3 kommentarer:

  1. Sandra16:25

    Presentkort vart? På själva jobbet eller något samarbete med bodyshop som förra året? Vi har julfrukosten på måndag, chokladasken hade jag listat ut då chokladen var gömd - men "stället" som chokladen stått i var lagd till högen för kartongpress ;) haha. Kraaaaam min fina vän.

    SvaraRadera
  2. Chokladklappar är alltid bra klappar!

    SvaraRadera
  3. Sandra: Det får du se på måndag! ;) Men bodyshop, var det verkligen ifjol? Var det inte "bara" resväskan? :)

    SvaraRadera