lördag, december 10, 2011

Det var en spännande dag

För ett år sedan skrev jag det här inlägget. Det var en väldigt spännande dag, och exakt vid den här tiden var vi inne på förlossningen för en koll.

Efter att vi varit in så skulle jag tjurskalligt nog åka och köpa julgransglitter. Klarade att andas igenom värkarna på två affärer, men sedan i bilen påväg in till Luleå så frågade jag Darlingen om vi inte kunde åka hem och kolla på en film istället. Vi hyrde Bröderna Karlsson, den var skitdålig.


Exakt ett år sedan!

4 kommentarer:

  1. Vad härligt att tänka tillbaka!

    SvaraRadera
  2. Tänk imorgon fyller den lilla 23:an 1år, wow det är stort!

    SvaraRadera
  3. Härliga tid! :)

    sv: haha ja, det tror jag med..

    SvaraRadera
  4. Tjurskallig som jag var tydligen också du...jag skulle på H&M & köpa nya mjukisbrallor att ha på BB. Tog värkarna mellan klädhängen... haha

    SvaraRadera