lördag, juni 23, 2012

Lilla tjejligan kollar barntv

Hittills så har det fötts varannan kille, varannan tjej bland barnbarnen för mina föräldrar. Det betyder att Åttan ska vara en tjej om det fortsätter följas, spänningen är oliiiidlig!

Igår när vi pratade om bebisen i magen så sa jag att den kan höra allt vi säger, och det betyder att den kommer känna igen min, Darlingens och Astrids röst när den kommer ut. "-Då vet den hur det låter när du snarkar! HAHA!" sa då den stora systersonen. Snacka om att barn tänker steget längre än oss vuxna, det hade jag aldrig tänkt på. Tur att jag aldrig snarkar..Darlingen säger dock annat.


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. Haha, de är klokare än vad man tror de små!

    Sv: Hade varit riktigt kul, man blir ju sugen när man väl tar sig an, får kanske kolla in några korpenlag till hösten:)

    SvaraRadera