tisdag, juni 19, 2012

Vecka 27 (26+0)

Idag har jag ingen revolutionerande information att bjuda på när det gäller lilla livet i magen. Det är ett jädrans discodansande, jag har ont i ryggen ibland, och sammandragningarna blir mer och mer intensiva. Låter normalt och vanligt va? Det känns då inte som någon fara på taket.

Den utlovade barnvagnsrecensionen får ni vänta på till nästa vecka, hade tänkt skriva, fota och lägga upp ikväll, men det var alldeles för trevligt hos familjen Selström/Isaksson, så vi höll aldrig på att ta oss hem och nu måste jag packa. Under besöket så sparkade Åttan ivrigt på sin 4 dagar gamla kompis när han låg och sov så skönt i min famn, kommunikation i unga år må jag säga. Undrar om det var morse hen använde sig av?





3 kommentarer:

  1. Oj, vad magen växer! Den är en bit större än i headern nu. :-)

    SvaraRadera
  2. mysigt med lillbebben : )
    sv. det finns kvar om ni är sugna! fast du kanske inte tål mjöl?

    SvaraRadera
  3. När jag servdin mage tänker jag bara på kommentaren som du fick... Ingen tvekan om att du bara har ätit en massa bea ;).

    Vi var tull en bonde en bit här ifrån bara.

    SvaraRadera