tisdag, juni 12, 2012

Pusselbyggarn

Lilla, stora Astrid visade igår att hon kan lägga knoppussel helt själv! Hon har haft två stycken i leksaksbacken länge och lekt med bitarna, men inte varit så särskilt brydd. Men så prickade hon bit efter bit idag, jag trodde att hon hade tur först, men efter några varv så insåg jag att ungen kan ju lägga pussel.

Hon har två stycken, ett med Bamse som hon fått i julklapp av sin mormor och morfar, och det här från Kids Concept som hon fick i påskpresent av sin farmor och farfar. Tur att hon har dom att varva mellan, kan tänka mig att det blir trist att lägga samma hela tiden. Har plockat fram ett vanligt 9-bitars som hon fått av kusinerna Fridlund, men det krävs nog en hel del träning innan hon lyckas med det. Heja Massen!





4 kommentarer:

  1. Vad duktig hon är! Heja heja!

    Sv; ja sköönt att vi har fått lite sol.. och smyyygande värme.. men det går lite för sakta va?
    *ivrig*

    Önskar er en fin kväll!

    SvaraRadera
  2. VA, hade ni 22 grader i morse??!
    Det tror jag inte vi hade här på Kallkällan, men ändå.. det var ju varmare än på länge. Tjohoo!
    Har suttit och myst på balkongen, men så gick solen i moln.. *besviken*.. hoppas den kommer snart igen!

    Sv; joo du, det var en rejäl lättnad att brösten var precis som dom skulle. Känner mig som en vinnare!
    : D

    SvaraRadera
  3. Vad duktig hon är, måste nog börja kolla om vi har några pussel till Cornelia alt köpa nåt.

    Ser fram emot ditt sms ;-)

    SvaraRadera
  4. Duktigt! Signe har också ett men leker än så länge bara med bitarna.

    SvaraRadera