måndag, juni 04, 2012

Mina byggare

Tidsplanen för byggandet av trädäcket på framsidan är visst att det ska vara färdigt till midsommar. Intressant tycker jag, ser framemot att fika där ute tillsammans med Jess, John och Ted som kommer hit helgen efter. Kan inte påstå att jag är särskilt involverad i varken byggande eller förarbete, men Darlingen har god hjälp av Astrid med grävande och mätande.

Nu ska mina stackars tulpaner räddas från rabatten som kommer försvinna, och resterande växtlighet ska grävas upp och köras på tippen. Sen ska det byggas, och däcket kommer bli lika stort som utgrävningen. Fina fisken att äta frukost där ute i sommar!



5 kommentarer:

  1. Det ser vi verkligen fram emot!

    SvaraRadera
  2. Spännande att se hur det blir!

    SvaraRadera
  3. Kommer bli härliga frukostar där!

    SvaraRadera
  4. Där ser vi fram emot att sitta i sommar!

    SvaraRadera
  5. Utslagen kliar som bara den för henne. Jag har lagt upp bilder på de nu...

    SvaraRadera