onsdag, juni 12, 2013

Legobyggaronsdag

Legobitar mot parkett låter illa i föräldraöron, men i barns tycks det låta likt ljuv musik? Spela roll på ljudnivån när sällskapet är så trevligt!

Familjen Johansson/Haverinen (som snart "bara" heter Johansson!) kom ikväll hit på fika och lek. Det blev kladdkaka, grädde och smörgåsrån, och vissa lyxade till det med grädde på rånet, wild and crazy wednesday på Kullenvägen.

Med sig hade de en matta som Anna beställt men inte blev vidare förtjust i, det blev jag så nu bor den hemma hos oss. Har parkerat i soffan och ids inte kliva upp och hämta kameran för att fota, men ni får se en annan dag. Det lovar jag på heder och samvete! Är ni väldigt nyfikna så får ni kolla in på instagram (hannovsky), där finns en sneakpeak.

Underbara Klara!

När blev ni så stora?

Suddig legotjuv på rymmen

1 kommentar:

  1. Haha! Jag började tvätta det mer sällan när det var nyslingat, lättare då när man inte har utväxt för då ser det ju smutsigare ut snabbare. Nu tvättar jag en gång i veckan och efter några dagar sprayar jag i torrschampo, jag har ett från REF som funkar jättebra på mitt hår! :) Tappar så mkt hår nu efter förlossningen så det är bara jobbigt att tvätta då det blir hår ÖVERALLT, så jag hoppas jag kan hålla kvar vid detta även efteråt när håret återgår till det normala..

    SvaraRadera