söndag, augusti 25, 2013

Allstar igår

Igår efter jobbet så hann jag hem och vända innan AnnLo plockade upp mig och vi styrde kosan mot Linn där Cathrin och Linda redan befann sig. Bubbel, babbel och snittar ute på deras mysiga uteplats. Dom fina timmarna vi satt där ute ska jag minnas och plocka fram i vinter när det är kallt och snön yr utanför fönstret! 

Vi åkte sedan vidare till Allstar där vi surplade daquiris, väntade 2,5 timme på maten(!), åt den goda maten när den väl kom, surplade lite mer och surrade såklart. Att det tog så lång tid gjorde inte så mycket, oss gick det ingen nöd på, och vi blev ordentligt kompenserade.

En riktigt rolig kväll i underbart sällskap, att få sitta i lugn och ro, dricka och äta gott, som balsam för själen!

Nu på morgonen har vi städat och piffat som två små Duracellkaniner, första visningen idag. Håll tummarna är ni gulliga! 




4 kommentarer:

  1. Anonym12:58

    Hoppas visningen går bra och att många intresserade kommer.

    www.mammatea.se

    SvaraRadera
  2. Anonym13:19

    Lycka till, vi håller tummar och tår:)
    /Jenny och Erik

    SvaraRadera
  3. Hahha! Av farten så läste jag "pippat som två små duracellkaniner" så jag var tvungen att läsa om igen då det verkligen inte kändes som du att vara riktigt såå öppenhjärtad i din blogg. Haha! ;)

    Lycka till med visningen - det kommer såklart att gå jättebra!

    Kraaam!

    SvaraRadera
  4. Linda m. Mileon22:29

    Ha ha ha!! Piffat o pippat, ja man kan läsa mycket knas i farten! ;-)

    Hoppas visningen gick bra!

    SvaraRadera