onsdag, augusti 07, 2013

Äventyr utan min bebis

Håller lite extra hårt i min bebis hand och känner att det svider lite i hjärtat bara av tanken på att jag ska vara borta från henne i 3 dygn. Hennes storasyster går det ingen nöd på, men vem ska svara Elsa när hon ropar "-MAMMAMAM"? 

Lilla familjen kommer ha det bra trots min frånvaro, det är jag säker på, men man vill ju som gärna tro att man är oumbärlig!

På en liten stund möter jag upp mina resekamrater och sedan drar vi iväg på äventyr, tjoho!


3 kommentarer:

  1. underbar bild!
    du kommer att ha det toppen och tänk på det kära återseendet på söndag om det känns tungt <3 jag ska också flänga på egen hand i helgen. nyttigt för alla hoppas jag!

    SvaraRadera
  2. ha det så kul, önskar jag också var på väg till kebenekaise :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får härliga dagar!

    SvaraRadera