torsdag, juni 05, 2014

Beklagar mig

Crille är på bio, barnen sover och jag har en chokladkaka att förtära. MEN, jag har så ont i halsen att jag inte ens vill tänka på att äta/dricka något. Suck! Tur att livet är lite jävligt ibland så en uppskattar det ordentligt när det är fint.

Fint har vi förresten haft det ikväll, med besök av familjen Johansson. Middag, lek och en sväng ut till huset för rundvandring och glass. Lortiga barn är glada barn?

Nu ska jag gå och sova. Förhoppningsvis vaknar jag pigg och utvilad, ej allergisk och med en kropp som är fit for fight. Börjar bli riktigt less det här träningsuppehållet! Och de kliande ögonen. Och den onda halsen. Färdig med gnället nu, godnatt!


3 kommentarer:

  1. Anonym08:05

    Hoppas du mår bättre!

    mammatea.se

    SvaraRadera
  2. Usch, krya på dig! Fint huset blir hörru!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det känns himla bra med detta bygge, vi är väldigt nöjda so far :)

      Radera