måndag, oktober 13, 2014

Jakten är över

Igår föll sista älgen i backen för Crilles jaktlag. Det var min kära sambo som satte punkt, och nu är jag så glad över att vi till helgen är lediga tillsammans alla fyra. Visserligen ska han iväg en sväng och stycka på lördagen, men det är ju bara en millisekund av den tid han skulle ha varit borta om jakten fortgått. Så jag laddar upp och räknar ner, NU JÄKLAR SKA HÄR MYSAS!

Fast det är ju kul att han har egna intressen, absolut. Det är bara den där lilla detaljen att jag fått ett sånt galet behov av tid tillsammans med familjen. Vill samla min lilla flock och inte släppa taget. Skrota runt i pyjamas och bygga kojor hela dagen!

Men nu ska jag sluta babbla här och krypa ner i sängen. Det är en dag i morgon också (och en ny bok väntar på sängbordet).


Er två och er far. Har jag er så har jag allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar