söndag, oktober 26, 2014

Julklappstips 1

Till min systerdotter som gillar att hänga i köket köpte jag i födelsedagspresent boken Baka: steg för steg skriven av Clara Lidström och AnnaKarin Nyberg. En väldigt pedagogisk bok med enkla recept som på ett lätt sätt i bild och text förklaras hur man går till väga att baka.

Riktigt snygg är den också, både utanpå och inuti. Har funderat på att köpa den till Astrid, men det är ju några år bort tills hon kan använda den själv, så det får nog vänta. Men det lutar åt att jag i alla fall köper den nu och sedan sparar den tills hon är gammal nog, tror att jag skulle ångra mig om den inte fanns att köpa när det väl är dags.

Kostar 102 kronor på Adlibris, där det är fraktfritt. Länken ovan leder dit!





3 kommentarer:

  1. Har du sett Fixa deras andra bok? Kanske nå för Astrid.
    /Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har funderat på den, men tänkte att det är mer pyssel för äldre barn? Vet du? Tänkte att jag ska bläddra i den nästa gång jag passerar en bokhandel där den finns och kolla :)

      Radera
  2. Eftersom Clara har gjort vissa av pysslet med sin son tycker jag de bör fungera även för Astrid. Annars går de säkert halv anpassa, alltid kul med inspiration:)
    /Jenny

    SvaraRadera