torsdag, augusti 18, 2016

18 augusti

Dagen då jag skrev terminens första tenta (omtenta i socialpsykologi), vi fikade mellis på altanen i strålande sol tillsammans med familjen Sevä (minus pappa), begravde en ekorre, tog en cykringsrunda (cykling för barnen, spring för mig) och färdigställde 5 legobyggen. Inte så tokigt!

Jag har varit ledig från jobbet idag och det har, som ni kan läsa här ovan, varit en ytterst lyckad dag. Eller ja, tentan vet jag ju inte hur det gick på, men i övrigt så får dagen 4 solar. I morgon är vi också lediga, då siktar vi på 5 starkt strålande. Vet inte vad vi ska syssla med riktigt, men vi kommer nog på något. Jag ska i alla fall försöka hålla mig vaken till damernas fotbollsfinal, för då är det obligatoriskt med chips har jag hört. Och jag gillar ju chips..

Annars så, promenad till skogen? Baka något? Bygga lite mer lego? Ta dagen som den kommer och njuta av att vara ledig med de två små. Så blir det!

När lilla vaknar och ber en krypa ner i sängen igen på morgonen. 
Då är det bara att lyda. #myz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar