lördag, april 05, 2014

Sockerbakis

Igår bjöds det på Let´s dance och chips hemma hos jobbarkompisen Annika, och när vi 5 kände oss färdigsurrade så visade klockan 1 och det var bara att styra bilen hemåt i natten. Har idag varit lite trött, haft ont i huvudet och varit allmänt seg, Crille diagnostiserade mig med sockerbakfylla. Jag tror banne mig att han har rätt, nu när jag inte får i mig lika mycket socker som tidigare (eftersom att jag inte äter godis) så blev gårdagens läskdrickande i kombination med för lite sömn ingen hit.



Idag har jag jobbat, och sedan fick vi en middagsgäst i form av frugan Lisa, barnen har stojat och lekt med henne och jag fick göra festfrisyr inför hennes kväll på födelsedagsfest. Vill så gärna lära mig göra inbakade flätor, och det blev helt okej för att vara första försöket, men det är nog bäst att träna och kolla youtube-tutorials om jag ska lyckas. Har ni några bra tips på lager så hojta!

Crille åkte iväg på bio med Kocko när jag nattade barnen, och här sitter jag nu med tända ljus, nylackade naglar och en halv yollibox i frysen..Serier på paddan liggandes i sängen? Lockande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar