måndag, september 07, 2009

Godkväll jag är snäll

Imorgon blir det jobb! 12-18.05, sen har vi stylingkväll 18.30-19.30. Fråga mig inte vad stylingkväll innebär, för det har jag inte den blekaste aning om.

Igårkväll när vi skulle krama kudde så frågar Darling helt plötsligt "-Kliver du upp och går promenad med mig innan jag åker på jobbet?!". Inte var jag sen att haka på, och att han fick sin promenad. Visserligen var jag godhjärtad och lät honom sova vidare 05.30 imorse med ett löfte om kvällspromenad, men han fick ändå traska rundan med mig nu ikväll. Det innebär att jag på 24 timmar promenerat korta rundan (4,2km) två gånger och sprungit den ett varv, samt varit ute på promenad (6km tror jag) med Stephen och Oskar. Snart finns det inget kvar av mig, förstår ni att jag behöver det här jobbet? I veckan ringer hon och meddelar, och jag vill verkligen ha ett JA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar