onsdag, september 30, 2009

Min onsdag i bokstäver

Nu är vi pågång med nya projekt här hemma. Har hämtat lite färgprover på Colorama för att bestämma färger till badrummen och kollat på både färg och heltäckningsmatta till min walk-in-closet. Visste ni att heltäckningmatta är hutlöst dyrt? Tips på vart man kan hitta mattor som kostar mindre än 400kr/kvadratmetern tages tacksamt emot.

Min telefon har ringt stup i kvarten idag. Har pratat med äldsta systern, lillebrodern, Darling och Elina. Den sistnämnda kom dessutom på besök! Thé, biskvirutor samt surr bjöd jag på, och i gengäld fick jag några timmar med en mycket god vän och hjälp att bestämma hur det ska bli i garderoben.

Jag längtar efter famnen som finns nere i soffan, så där tänker jag spendera resten av kvällen. Mitt huvud mot Darlings bröstkorg, där mår jag som bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar