fredag, september 11, 2009

Nä, idag är ingen vanlig dag..

för idag är det Hannas fylla 22-årsdag! Blev väckt imorse av Darling med frukost på sängen och paket. 22 år och inte ett dyft klokare än igår, men väldigt glad och tacksam för att jag har så fina vänner och bloggläsare!

Ni peppar mig till att se livet från den ljusa sidan, och jag är så glad att ni också delar med er. Det känns betydligt mycket lättare när man vet att det finns så många andra som går igenom sammma sak, är lyckliga på vägen och lyckas tillslut. Tack vare underbara Linda/Innan du fanns så har jag kunnat skratta mitt i eländet sen i våras, och tack vare henne har många av er hittat hit. Hjärtans välkomna!

2 kommentarer:

  1. Haha jag har noll koll på födelsedagar, förra året höll jag först på att glömma min egen och sen Kents! Värdelös var ordet, så jag är väldigt nöjd över att jag faktiskt hade med mig blommor på morgonen, och sen när jag väl fattade att det var din födelsedag så var jag tvärsäker på att du fyllde 24. Sa jag att jag har noll koll? :-D

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen :D

    SvaraRadera