måndag, september 14, 2009

Hemma och packar om

Två sköna dagar i Telle senare, och visst känns det att man laddat batterierna, jag känner mig så full av energi att jag knappt kan sitta still.
Min och Fruns romantiska helg på två har bjudit på turer med kanoten, svandunsplock (en exklusiv serie kuddar blir det-snart i en butik nära dig), ätande och bastubadande. Det är inte mycket som klår en varm bastu, dopp i iskall sjö och att titta på stjärnorna med sin bästa vän. Det är balsam för själen.

Darling vill ha sällskap på älgjakten tis-ons, jag är lite kluven men sjukt sugen. Ska detta fantastiska väder hålla i sig är man rent ut sagt knäpp om man har möjlighet och inte befinner sig i skog och mark. Stannar jag hemma så lär det väl bli två dagar framför datorn, läsandes bloggar och försök till självdiagnostisering (är det ens ett ord?). Hänger jag på så lär det bli skön frisk luft i lungorna, varma kramar med min loverboy och förhoppningsvis spännande dagar i skogen som gör att man glömmer bort allt vad ungar heter för en stund. Och det kära vänner, det är precis vad jag behöver.

1 kommentar:

  1. Lisa13:20

    Helgen var härlig, och perfekt omladdning inför verkligheten här hemma, där förvånande nog det inte alltid är lördag! :) Hitta nu älgarna, så behöver Crille bara sikta bra! Kram

    SvaraRadera