torsdag, januari 14, 2010

Älskade bloggen

När jag summerade året så missade jag ju en väldigt viktig detalj. Bloggen växte så det knakade! 2008 skrev jag 232 inlägg, 2009 blev det hela 771, och varför det ökat så mycket jag inte svara på. Kanske har skrivarglädjen satt klorna i mig, kanske är det ett uns uppdateringsångest eller så är det helt enkelt så att jag behövt ventilera känslorna och vardagen på ett annat sätt. Kul är det iallafall, och det är inte bara inläggen som ökat, utan även besökarna.

Den gågna veckan för precis ett år sedan hade jag i snitt 46 unika besökare/dag, nu 2010 har ni varit hela 143. Inga stora siffror, men för mig betyder det att 146 personer dagligen läst vad jag skrivit, och för mig betyder det massor. Tack för att ni läser och tack för att ni kommenterar, varenda kommentar är mycket uppskattad.

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar