onsdag, januari 27, 2010

Jag överlevde Stormen

Den beryktade Stormen är här! Det snöar lite lite litegrann och fläktar, is this is? Darling påstod att det skulle bli värre under dagen, jag väntar med spänning. Insåg så fort jag klivit utanför dörren för morgonens promenad att jag var för varmt klädd för att knata genom drivor i motvind.

Tur var väl det, för det var längtan efter en dusch som fick mig att fortsätta gå när benen hellst ville att jag skulle krypa in under en gran och vänta på att vinden skulle mojna. När jag väl kom innanför dörren så var jag så fruktansvärt yr, prova själv att gå ut när det blåser in genom ena örat och ut genom det andra. Det blir som rundgång.

5 kommentarer:

  1. Jessica18:42

    kom till stockholm, här stormar det!

    SvaraRadera
  2. Anonym19:27

    I Luleå är det jävlat kaos. Undergången är nära nu.

    SvaraRadera
  3. Jess: Åååh, om jag det kunde så skulle jag mer än gärna blåsa bort i stockholm :D

    Anonym: Märkte det, var på storheden för en stund sedan :D

    SvaraRadera
  4. Anonym07:36

    Det stormar bra i Stockaryd ochså Har just varit ute och skottat,det har kommit mellan 15-20 cm.Det värsta är att det var ingen som sa något om det här innan jag flyttade.Det enda folk sa att det aldrig var vinter,det har de varit i 6v nu.Men tack för stövlarna dom behövs. Mamma

    SvaraRadera
  5. Mamma: Haha, du kommer inte undan vintern om du så flyttar till Afrika, den förföljer dig! :)

    SvaraRadera