söndag, januari 17, 2010

Slö start

Uff, jag är fortfarande mätt efter brakmiddagen hos Sandra och Anton igår. En urgod grekisk pyttipanna och marängswiss kittlade dödsskönt i kistan! Vi har startat vår söndag i soffan framför skidåkningen på svt1 med thékopparna i högsta hugg och blir nog kvar här ett tag till.

Dagens mål är att åka till jobbet en sväng och hämta min stegräknare, imorgon börjar KappAhls stegtävling! Ska bli kul att se hur mycket man går, jag inbillar mig att jag dagligen når upp på hälsosam nivå, men det får den lilla manicken avslöja om jag verkligen gör.

2 kommentarer:

  1. Imorgon är det dags för mig att börja röra på rumpan (gympastart). Jag hoppas att jag kan hålla motivation och disciplin hela vintern/våren. Usch, jag är en sån slappis att jag blir arg på mig själv ibland. Jag skulle verkligen vela jogga men jag blir så fruktansvärt uttråkad av att gå/springa samma vägar om och om igen.

    SvaraRadera
  2. Jag är sugen på att gympa med er men vet inte riktigt hur jag ska få ihop det med tiden..Vilka tider/dagar är det?

    SvaraRadera