torsdag, januari 28, 2010

Jag har fått en award!


















R som skriver Vägen till ett barn har gett mig en blog-award, tack snälla du!

Med en award följer ansvaret att följande saker uppfylls:
-Kopiera awarden på din blogg
-Länka till personen som gett dig awarden
-Berätta 7 intressanta fakta om dig själv
-Välj 7 andra bloggar som du vill ge en award till
-Länka till deras bloggar
-Lämna en kommentar i deras bloggar om att du gett dem denna award

7 otroligt intressanta fakta om mig:
-Jag har använt färgad mascara typ två gånger i mitt liv
-Egentligen skulle jag ha hetat Lisa men blev en Hanna
-Hallonbåtar är enligt mig världens mest underskattade godis
-Mina favoritblommor är tulpaner och gerbera
-En mina favoritfilmer är Dirty Dancing
-Jag föredrar silver framför guld
-Innan jag började jobba på KappAhl jobbade jag som glasögonmakare

Jag skickar vidare awarden till:
-Sandra
-Erika
-Alice
-Emelie
-Tina
-Tove
-Sara

2 kommentarer:

  1. Hej och tack för din award! Jag ska skicka den vidare så snart jag hinner :)Fin blogg du har!

    SvaraRadera
  2. Tack för awarden!

    SvaraRadera