torsdag, januari 21, 2010

Heta tips!

Det har väl inte undgått någon att jag är något av en ordningsälskare samt bloggoman. För att hålla ordning bland alla favoritbloggar så har jag 5 mappar som är uppdelade såhär:

Bloggar 1-Personlig relation
Bloggar 2-Kändisbloggar
Bloggar 3-Barnbloggar
Bloggar 4-Bakbloggar
Bloggar 5-Övriga

Nu får ni ett tips från varje mapp så ni har något att roa er med när ni njuter av den snabba pajen!

Håkan hänger i Göteborg och bloggar om allt möjligt, allt på ett jäkligt roligt sätt dock. Jag skrattar så mycket att jag blir kissnödig, och det kommer ni också att göra om ni har någon humor överhuvudtaget.

Jennie Hammar har nyss flyttat till LA från Stockholm och bloggar om det nya livet på andra sidan pölen, blandat med en helsickes massa fina kläder och smink som väcker extremt ha-begär.

Familjen 2.0 bloggar Hanna Kastås om livet som nybliven tvåbarnsmorsa i huvudstaden. Ett guldkorn bland alla tusentals mammabloggar!

Mia Öhrn bloggar om sötsaker och gör mig sockerberoende. Jag vill baka macaroner och praliner hela dagarna. Och läsa Mias blogg med alla fantastiskt fina bilder! En bra inspirationskälla.

Anna-Sara skriver bloggen Jägarjäntan, där hon tar med oss innesittare ut i skogen på toppjakt och diskuterar jaktens vara eller icke vara. Hennes vackra bilder får en att längta från soffan och ut i skogen, trots kyla och mörker.

2 kommentarer: