tisdag, januari 19, 2010

True words

"-Det är tur att världens reproduktion inte hänger på oss" sa Darling häromdagen, sen skrattade vi högt och länge tillsammans. Han har ju så rätt, det känns bättre att veta att man är en fis i rymden när det gäller alstrandet av barn än att tro att det hela hänger på oss.

Dom senaste dagarna har vi fått så många roliga bäbis-besked att det inte är klokt! Så många fina små Pyren ska komma till världen under 2010 och sedan växa upp i vår närhet, hjärtat ler bara man tänker på det. Igår kom det ett MMS med bild på det fina Pyret i Sandras mage, och jag kan bara föreställa mig hur stort det ska kännas när det är vår tur att få se ett Pyre som gömmer sig innanför mitt skinn. Jag vet två stycken som kommer gråta som små barn, och det finns en överhängande risk att jag är en av dem.

1 kommentar:

  1. Haha ja man kanske inte är så annorlunda, kanske är det mer ovanligt att helgstäda nuförtiden;)

    SvaraRadera