måndag, januari 11, 2010

Och veckan börjar om

Fick en mindre trevlig överraskning när jag plockade ur diskmaskinen på morgonen, min fina salladsskål har förolyckats! På ett ganska roligt sätt dock, bildbevis kommer när jag får bloggningen att funka från mobilen igen. Hade storstädning igår och misstänker att jag kanske råkat radera någon viktig inställning, inte bra, inte bra.

Idag blir det full rulle på jobbet, det kommer en hejdundrandes massa varor. Det känns lite som julafton faktiskt, man blir smått understimulerad av att vika och plocka hela dagarna utan att få något konkret resultat. Men nu är jag laddad till tusen med energi då jag tog sovmorgon, eller rättare sagt snoozade från klockan 06 till 08. Hoppsan!

3 kommentarer:

  1. Anonym17:03

    Hej sötnos!
    Jag blir sååå glad varje gång jag går in och läser!

    Du förstår inte hur mycket energi du ger mig, fastän du inte har en aning om det!

    Sitter här i min lägga och försöker vara duktig, eftersom jag har ett stort prov på fredag.

    Hoppas att allt är bra med dig! Om du känner att du skulle behöva en liten weekend så är det bara att säga till! Då får du komma hit till Ume och vara med mig! Tänk dig lite shopping, god mat och mys! :)

    Ha det så bra så hörs vi! Stor kram/ Lisa Sundberg

    SvaraRadera
  2. Skönt med lite sovmorgon ibland.

    SvaraRadera
  3. Åå älskade vän :) Det suger att det inte hanns med någon dejt nu i jul, men du är alltid nära mig i hjärtat! Vi måste planera in en helg, jag är ju ledig varannan och så får vi passa in då du inte har allt för mycket i skolan :)

    Lycka till på fredag! KRAM!

    SvaraRadera