torsdag, januari 28, 2010

Limpa, limpa. Här var det limpa!














Idag bunkrar jag upp i frysen med limpa. Fyra stycken räcker ganska långt då det bara är jag som äter dem. Darling gör ett stort misstag när han äter köpebröd jämt och ständigt, jag har t.o.m erbjudit mig att baka icke-glutenfritt bröd men han påstår att han föredrar det som finns på affären. Kanske jag ska baka en limpa till honom och få över honom på den hembakta sidan? Slänga i lite extra kärlek och få honom att sucka förnöjt, det vore nåt.

3 kommentarer:

  1. Oj så konstig han är som inte föredrar hembakat framför butiksbröd fullproppat med konstiga E-ämnen!

    SvaraRadera
  2. Madde k21:24

    Recept hanna!! har du lagt ut det tidigare kanske??:)

    SvaraRadera
  3. Carro: Visst är han? Kanske han blev tappad som liten, måste fråga svärpäronen.

    Madde: Lägger upp recept imorgon! :)

    SvaraRadera