fredag, september 17, 2010

På två hjul

Eftersom att bussförbindelserna är så fantastiska härikring gick jag i protest och tog cykeln imorse. Var lite nyfiken på om jag skulle överleva, och visst gjorde jag det! Jag gillar att cykla-i nedförsbacke, annars är det mest pest&pina. Var inställd på att hemvägen skulle vara riktigt tung, men det gick förvånadsvärt lätt och jag hann hem innan klockan 8. 35 minuter tog det enkel väg, och 23:an protesterade inte överhuvudtaget. Duktig unge som gillar motion det där!

Nu är jag trött och har ont i rumpan, min sadel är inte världens skönaste. Hade tänkt slökolla någon film på tv och äta godis, men jag mår småilla efter några få godbitar ur lösviktspåsen, på fyran är det ishockey och jag når inte dosan. Skit också, måste jag anstränga mig ännu mer idag? Jösses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar