torsdag, juni 16, 2011

Altaneftermiddag

Idag besökte vi Bodyshop's rea en snabbis (vilket resulterade i en tung kasse) och fick byta en BBiB (bajsblöja i bagagelucka) innan vi åkte vidare till Sara och Cornelia. Där spenderade vi eftermiddagen ute på deras altan, döttrarna (ja jösses, vi har döttrar!) lekte så fint bredvid varann och vi morsor fick fika och surra i lugn och ro. Det är så kul att se dom små tillsammans, och jag är så glad att jag tack vare bloggen träffade Sara!

Dock infann sig renoveringssuget så fort jag klev in genom dörren hos dem, jag vill göra om hemma NU. Farligt att hälsa på folk som har fint hemma! Vet inte riktigt vad jag vill göra, eller vart jag vill göra det, men badrummen är pågång iallafall.



Fina flickor!

2 kommentarer:

  1. Tack för en supertrevlig eftermiddag, det får vi snart göra om!
    Det var ju tur att du inte tittade in i vårat badrum, för där är det inte så fint ;-)

    Var Astrid trött ikväll? Cornelia somnade som en klubbad säl redan vid halv åtta :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hihi Astrid ser så lillgammal ut, söting!!!

    Sån är jag med, så fort jag är hemma hos någon annan så inser jag att jag inte alls har så fint hemma och vill göra om!

    Ja Joel har en "gosesnutte" som han har när han sover, han ligger på sidan och "kramar" den med sina armar :) Och nappen såklart, viktig viktigt ;)

    SvaraRadera