onsdag, juni 15, 2011

Sagostund med pappan

Rutorna blev dugliga tillslut! Och bortsett från den roliga sysslan har jag/vi hängt i lekparken med Anna, Carla och Alice, promenerat, hängt ut tvätt, varit på badhuset (där jag simmade och Astrid plaskade runt med pappan), ätit middag, haft sagostund i myshörnan och haft fint besök av Palina. Fika i solen blev det med gästerna, Astrid var vaken och social/rädd för Patrik en liten stund innan hon blev lagd i sitt babyfängelse. Nu sover hon som en stock, och jag borde egentligen göra likadant.

Man kan ju fråga sig varför jag då sitter här, marsch i säng. Nån gång ska man väl lyckas somna innan tolv, övertröttheten som gör det omöjligt att somna börjar bli ganska tröttsam. Och imorgon vill jag vara pigg! Då ska vi till Luleå en sväng och sedan åker vi vidare till Sara och Cornelia, kommer nog bli en kanondag!

2 kommentarer:

  1. Det ska bli riktigt trevligt imorgon, var längesedan vi sågs!
    Ta med dig bilderna (och kanske ett usb minne) om du fortfarande vill ha de inscannande :-)

    Sov gott!

    SvaraRadera
  2. Mysigt med sagostund, uppskattar hon det och sitter o lyssnar/tittar? :-)

    Bra att rutorna blev lite bättre efter en andra omgång, finns inget så störande att man lagt ner tid och så blir dem inte bra!

    SvaraRadera