torsdag, juni 30, 2011

Iväg på äventyr!

Igår hade vi det bra, lilla avkomman och jag. Hela förmiddagen myste och busade vi, på eftermiddagen gick vi till lekparken och gungade, åkte in till stan för fika med D och hämtades upp av pappan och kollade på bilar. Just det sista är väl ingen favoritsysselsättning för mig, men man får väl vara förstående och hänga med ibland..Efter hemkomst lagade vi middag och bakade innan jag sedan drog ut och sprang medans pappan nattade barnet, efter det sorterade jag ut kläder som ska skickas till behövande i Litauen, och sedan var det dax att äta. Fixade klart Darlingens födelsedagspresent (HIP HURRA IDAG!), monterade ihop Ikea-lego och kollade lite SATC innan sängdax. Puh, dagen startade lugnt och skönt men avslutades i högre tempo.

Idag ska vi till Piteå och hänga med Janicko, Oliven, Lisa och Hugo. Ska bli mycket trevligt, J&O har inte träffat Astrid än! En sväng på bilbesiktningen ska vi också hinna med, premiär för oss båda. Får bara ser när min lilla fröken behagar vakna, hon somnade om efter att vi grattat pappan imorse.



Grattis på födelsedagen, älskade pappan! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar