lördag, juni 11, 2011

6 månader med dig hjärtat

Nu när klockan passerat midnatt så är din halvårsdag här. För exakt 6 månader sedan låg jag på en brits på förlossningen, hade jätteont och längtade så vansinnigt efter dig. Jag kan knappt förstå hur stor du blivit, hur liten du varit och hur fort tiden gått sen du kom.

Just i den här sekunden ligger du och sover så rofyllt i ditt rum, det vet jag eftersom jag nyss var in och gav dig en grattis-puss. Jag och din pappa har läst tillbaka i bloggen om hur första tiden med dig i våra liv var, och nog blev jag sentimental alltid. ♥

Tänk att det var du som växte inom mig hela den där tiden, först 23 månader i mitt hjärta och sedan 9 månader i min mage. Helt otänkbart att det skulle ha kunnat vara någon annan!

Grattis på halvårsdagen, vi älskar dig hjärtat, igår, idag och för alltid <3

4 kommentarer:

  1. Grattis Astrid! Och grattis till dina föräldrar som fått vara med dig i ett helt halvår!

    SvaraRadera
  2. Grattis på 6 månaders dagen Astrid!

    SvaraRadera
  3. Grattis! Ja det går så hemskt fort :-)

    SvaraRadera
  4. Hon hälsar tack! :)

    SvaraRadera