fredag, juni 10, 2011

Gårdagens fina fynd

Efter besöket på banken (som ni får höra mer om sen) så hann vi med en liten sväng på stan, och en skön promenad längs vattnet med tillhörande glasspaus innan vi åkte hem. På stan träffade vi på Anna, och på Coop sprang vi på min mellanstadielärare! Det var oväntat och kul, jag hoppas att Astrid får lika bra lärare som jag haft under skolåren!

Jag skulle så stort shoppa kläder till mig själv, men det gick väl inte sådär himla bra. Hittade knappt något intressant, antar att jag inte var på rätt humör. Får göra ett nytt försök nån annan dag! Men lite annat fick följa med hem, nämligen det här:




Mitt favorit shampoo och balsam från Bed Head, 198kr för båda!



En prickig gardinkappa till Astrids rum



Bakformar i fin burk, här ska bakas mazariner!

1 kommentar: