fredag, juli 20, 2012

Jakten på hängare

Imorse klev jag inte upp ur sängen förrän klockan 10, det var år och dar sedan. Men ack så ljuvligt det var! Finns risk att jag börjar åberopa behov av sovmorgon sju dagar i veckan nu. Efter att frukost intagits och vi gjort oss i ordning åkte vi iväg på jakt efter mat och lite andra prylar.

Letar med ljus och lykta efter hängare liknande Grundtal från Ikea, och förbannar mig själv för att jag inte köpte 2 förpackningar när vi var dit. Fast då visste jag visserligen inte att jag ville ha fyra stycken på väggen i klädkammaren, så det var ju inte så lätt att veta då. Men om ni vet av någonstans där det finns liknande så hojta till! Eller så får det helt enkelt bli en till Ikea-tripp inom kort..

På en pyttestund ska vi åka iväg till Sara, J och Cornelia för badtunnebad och surströmming, vilken superfredag!


Bild från Ikea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar