tisdag, juli 17, 2012

On the road

Som inlandsunge känner jag mig som hemma när vi färdas runt på slingriga småvägar med blommiga diken och träffar på en ren här och var. Känns mycket mer som hemma än breda E4:an med sina mitträcken och viltstängsel.

Målet är Lycksele, 68 kilometer kvar! Darlingen tog just paus för att "ge Astrid lite vatten", men jag vet nog att det var en undanflykt för att han var kissnödig. Han har utan tvekan Sveriges minsta blåsa, och dricker vatten som en jagvetintevad, en lyckad kombination vid långkörningar.





3 kommentarer:

  1. och imorgon är det våran tur att få.åka de där vägarna ;)
    hoppas att ni.har det riktigt bra.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du/ni kom fram till en bra lösning huruvida ni gör denna gång med fp dagarna innan bebis kommit ut. Vem vet hur man mår?

    Jag blev ju sjukskriven för alla möjliga krämpor jag samlat på mig mot min förtvivlan, sedan tog jag ut semesterdagar. Jag hann ju inte ta ut så många sem.dagar då bus hade brådis.

    Ha det underbart i Lycksele!!

    SvaraRadera
  3. Hihihi, ja män har ju små blåsor sägs det ju.
    ; P
    Hoppas ni får en fin tripp!

    Glada hälsningar
    Åsa

    SvaraRadera