fredag, november 26, 2010

Black Friday

Efter ännu en skitrolig (vilket uttryck egentligen) dag på jobbet så möttes jag vid ytterdörren av svågern. Han skulle på firmafest och ville låna duschen, och medans han gjorde det så hann jag helgstäda och var nästan färdig lagom till då Darlingen kom hem. Så skönt att ha det rent, snyggt och nybäddat när helgen kommer, det gör helgkänslan ännu härligare!

Faktiskt så var det rätt bra med folk i rörelse på stan redan klockan 7 imorse, det verkade som att många passade på att handla lite innan de begav sig till jobbet. Vi bjöd på kaffe och pepparkakor och hade ½ reapriset som erbjudande. Black Friday visade sig vara ett bra påhitt, det borde genomföras fler gånger om ni frågar mig.

Ikväll blir det pizza, vi var så kluriga att vi tog dagens promenad under tiden degen jäste. Annars brukar det kännas som att det taaaar såååån tiiiid när något ska jäsa innan skjuts in i ugnen. Senare ska vi glo Idol och äta godis, och jag tror nog att jag måste hämta ner täcket. Det är ju så skönt att somna i soffan och bli uppburen till sängen, och snart får jag konkurrens på den punkten. Bäst att passa på!

1 kommentar:

  1. Idol, glass och soffsovning låter toppen :D
    Tack för din utmaning förresten (ett år försent), jag har gjort den flera ggr så hoppas det är ok om jag inte gör den just nu :)

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera