måndag, november 01, 2010

Min vecka 44

Mån: MVC-besök 09, jobb 11-18
Tis: Jobb 08-16, går in i vecka 36
Ons: Jobb 13-16.45, föräldraträff 17-19
Tors: Simma, jobb 12-19.10
Fre: Ledig, baka
Lör: Ledig, ?
Sön: Ledig, ?

Får se om det passar in och känns bra med fler besök till simhallen, förhoppningsvis! Helgen är än så länge oplanerad men det saknas inte ideér. På lördagen är det middag och fest med tjejerna från jobbet, och samtidigt halloweenfest med Darlings kompisar. Sen så skulle jag väldigt gärna vilja hinna hälsa på mormor och pappa i Jokkmokk innan det är dax för 23:an att komma ut, och jag tror det är större sannolikhet att kunna färdas bekvämt nu i helgen än min nästa lediga helg 20-21 nov då jag är i vecka 37+4. Samtidigt vill jag bara ligga på rygg i soffan och ta det lugnt.

Så många val, så mycket beslutsångest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar