tisdag, november 30, 2010

Gissningslistan - uppdaterad

Nu är det dax att börja pricka av eftersom på listan, ännu har ju ingen bebis kommit. Vill ni gissa så lämna en kommentar!

26 nov
Lina - Tjej

28 nov
Sandra - Tjej

29 nov
Sofia - Tjej

2 dec
Elin - Tjej
Niklas - Tjej

3 dec
Elina - Tjej
Linda - Pojke

4 dec
Frugan Flink - Tjej
5 dec
Linda - Tjej
Carro - Tjej
Anna&Edvin
Sara - Tjej

6 dec
Kitajaur - Tjej
Erika - Pojke

8 dec
Sanna - Tjej
Kajsa - Tjej

9 dec
Anna - Pojke
Anna
Daniela - Pojke

10 dec
Sofia - Tjej
Anncha - Pojke
John - Tjej
Anna - Pojke
Em - Pojke
Karrobarro - Pojke

11 dec
Therese - Tjej
Lisa - Pojke
Lotta - Tjej

12 dec
Sofia - Tjej
Erika - Tjej
Jessica - Tjej

13 dec
Tea - Tjej
Marita - Tjej
Marlene - Tjej

14 dec
Honey - Tjej

15 dec
Hanna - Pojke
Helena - Tjej

18 dec
Karin - Pojke
Sarah - Tjej

20 dec
Katja - Tjej

11 kommentarer:

  1. Jag glömde ju gissa på sort, så jag säger det nu, att jag tror på en tös. Helt ovetenskapligt och jag är inte synsk och baserar det inte alls på några gravid-spåkvinne-fasoner där man kollar efter höga eller låga magar, hjärtslag eller hur mycket halsbränna mamman lider av, haha! Utan det är helt enkelt en vild gissning.

    Och som svar på ditt svar, yes, det är läge för att sprida lite kärlek. Och ang. komplimanger så kommenterade min chef för en timme sen att det såg ut som att jag har ridbyxor på mig idag, underchefen la sig i och sa att det var ett par fina byxor och då sa jag lite överdrivet menande "tack", sen blängde jag på chefen som lite snabbt och fumligt försökte rädda sin kommentar med att säga "ja, haha, eh, ja men som man brukar säga, allt klär en skönhet". Jag tyckte att det var hysteriskt roligt, vi brukar skojja om honom just för att han kan ge urskumma komplimanger! För ett tag sen påpekade han även att jag ofta går klädd i svart, och en annan tjej på avdelningens stora tröja med en fras som innehöll ordet "tält". Haha. Men ingen tar illa upp, vi vet att han menar väl men det liksom blir så fel ;-).

    SvaraRadera
  2. Anonym09:58

    Jag gissar på 18 december! :> Nu är det nära Hanna, så spännande! Va vacker du är med din mage!:) Kram från Vilja, Sarah å Johan

    SvaraRadera
  3. Jag gissar 11 dagar över tiden, bara för att jag gick över så lång tid. : ) Vad blir det för datum? 18 dec? Pojke.

    Nu börjar det minsann bli spännande!! : D

    SvaraRadera
  4. Jag gissar på tjej 8 dec :)

    SvaraRadera
  5. 11 december, en tjej

    SvaraRadera
  6. sanna19:05

    Hej!
    Jag slänger in en gissning på den 8 december och jag tror, som de flesta andra, att det är en flicka.
    Lycka till!

    SvaraRadera
  7. Marlene20:27

    13 dec, helt klart en tjej. Stor kram Marlene

    SvaraRadera
  8. Jag vill också vara med o gissa :) Jag tror på 15e december och att det är en tjej!

    /Helena (Lisas granne)

    SvaraRadera
  9. Anonym12:51

    Oj jag glömde gissa på pojke eller flicka ju! Men jag gissar på en liten gosig tösabit iaf ! :)
    Hoppas du slipper gå över tiden, 12dagar räckte då gott och väl för mig:) men snart har ni eran guldklimp här!

    Kramar Sarah

    SvaraRadera
  10. Erika09:33

    Hej! Jag måste slänga in en gissning, jag drömde nämligen i natt att du fick en pojke den 7 december. Så då slänger jag in en gissning på det.

    Lycka till med allt!

    // Bloggläsare utan egen blogg

    SvaraRadera
  11. Erika09:33

    Oj nu skickade jag visst dubbla.. :)

    SvaraRadera