torsdag, november 04, 2010

Nära helgen nu!

Idag skippade jag simningen efter att jag listat ut att uvi-svid (som inte egentligen är uvi-svid utan något annat okänt) och blöta badkläder/simbassäng kanske inte är den mest lyckade kombinationen. Istället fick det bli prommis, långsam frukost, Elin Sigvardsson i surroundet och helgstädning. Det känns mycket skönt att ha städningen gjord, då kan jag med ro i kroppen bosätta mig under en filt i soffan tillsammans med en bok imorgon då jag är ledig.

Och hur skönt är inte det förresten-tredagarshelg! Sen jobbar jag kort dag måndag och är ledig tis-ons. Nu ska här vilas, jag har inte gjort några planer alls för helgen utan ska bara lyssna på kroppen och låta den bestämma.

Igår fick jag förresten två presenter, ni får se ikväll vad det var! Nu ska jag ge blommorna en slurk vatten och sedan promenera till bussen.

1 kommentar:

  1. Härligt med långhelg och det låter ju alldeles utmärkt med vila som enda plan. :)

    Ha en bra dag idag!

    SvaraRadera