tisdag, november 30, 2010

Magbild vecka 40 (39+0)

5 kommentarer:

  1. Lisa sundberg08:50

    Åh Hanna!
    Du är så vacker!!

    Hoppas att du mår bra och kommer ihåg ATT TA DET LUUGNT!!!

    Jag saknar dig, vill surra över en kopp the, om att som händer i livet!!

    Jag hoppas innerligt att vi ska kunna träffas när jag kommer hem till jul. Jag vill komma hem NU NU NU!!

    Sköt om dig och var den där världens bästa Hanna som du är så bra på att vara!
    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin mage du har!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Finmagen! :)

    Passar på att önska lycka till inför förlossningen, man vet ju aldrig när den kommer infalla sig :) Lycka till!

    SvaraRadera
  4. liten kom ut! för vi längtar efter dig =) tralalala lala .. lovar jag ska sjunga när dagen är kommen ;)

    SvaraRadera
  5. Lisa: Tack gullet! Jag längtar efter dig, och det tror jag vilddjuret i magen också gör :) I jul måste det finnas tid att ses, tror att vi kommer vara mest på hemmaplan och planlösa :D Jag är så nyfiken på allt som händer i ditt liv nu, det verkar vara en massa skoj! :) Take care så ses vi SNART! :) kramkram

    SvaraRadera